Léčba svalových úponových bolestí

Přistroj založený na principu působení mechanických radiálních rázových vln.

Působení radiální rázové vlny ve tkáni

Terapie rázovou vlnou je moderní, vysoce účinná a šetrná metoda.V  místě aplikace dochází k zvýšení lokálního prokrvení a tím zvýšení metabolismu, čímž se účinně snižuje napětí v tkáni a zároveň zmírňuje bolestivost.Po uvolnění a následné resorpci kalciových depozit ve spojeních šlacha-kost se aktivují fibroblasty, zvyšuje se produkce kolagenu, a tím se obnovuje elasticita tkání. Působení radiální rázové vlny zvyšuje též osteogenezi kostní tkáně.Velmi rychle přibývá diagnóz a chorob, které se dají rázovou vlnou léčit. Tuto terapii lze použít na úponové svalové bolesti v oblasti ramene, lokte, kyčle, stehna, kolene, paty, plosky nohy a na další choroby pohybového aparátu včetně poúrazových stavů a stavů po operaci.

Léčba svalových úponových bolestí

Pneumaticky vytvořené rázové vlny se přenášejí zeširoka do zasažených míst volným pohybem rukojeti.. K minimalizaci přenosových ztrát ve vrstvě vzduchu mezi aplikátor a kůží se používá kontaktní gel. Maximální hloubka mechanického účinku vlny je 35 mm.

Nejčastější indikace:

Horní končetina:

úponové bolesti svalových spojení v oblasti loketního kloubu/ tenisový a oštěpařský respektive golfový loket/

úponové bolesti svalových spojení v oblasti ramenního kloubu /plavecké rameno,zamrzlé rameno,impingement sy/

Dolní končetina:

úponové bolesti svalových spojení v horní části stehenní kosti, zejména třísla,hýždě

úponové bolesti svalových spojení v horní části holenní kosti, zejména bolesti při nadměrné zátěži kolene

úponové bolesti svalových spojení v oblasti Achillovy šlachy a plosky nohy /odrazová noha/ Ostruha patní kosti

Kontraindikace:

Vedlejší přechodné účinky léčby : mírný místní otok, drobná krevní podlitina, přechodné zvýšení bolestivosti.

Léčba obvykle zahrnuje 3 až 6 sezení, každé v rozmezí 5-7 dnů.

Doba jednoho sezení se pohybuje okolo 20 minut.

Pacienty je léčba, kterou provádí lékař, velmi dobře tolerována.Dle dosavadních zkušeností jde o jednu z nejúčinnějších neinvazivních metod v daných indikacích. Terapie rázovými vlnami není hrazena zdravotními pojišťovnami.Objednání denně na telefonu 469 315 097.