Zdravé střevo tvoří základ pro zdravé tělo

Colon hydroterapie je celosvětově známá a úspěšně používaná metoda k čištění a ozdravení střev.
Většina lidí trpí narušenou symbiosou přirozeného prostředí mezi člověkem a bakteriemi.
Špatné stravovací návyky,životní styl a nevyhovující životní prostředí,jedy a zneužívání léků narušují
rovnováhu mezi člověkem a bakteriemi.Následkem toho přibývá zpomalování obranných mechanismů.Více než 30% obyvatelstva má porušenou látkovou výměnu díky převaze choroboplodných zárodků.
Kyslík se nemůže v dostatečném množství dostat do tkání.Jedy a odpadní látky nejsou dostatečně rychle vylučovány, a tak postupně dochází k samootravě/autointoxikaci/ organismu.
Jednou z příčin vzniku zánětlivých onemocnění, vysokého krevní tlaku,alergií,reumatických chorob,degenerativních onemocnění nosných kloubů,akne,lupenky a spousty dalších nemocí je špatná funkce střev.
Je dostatečně známo určité spojení mezi pochody látkové výměny a imunitním systémem.
V průběhu tlustého střeva se totiž nachází lymfatická tkáň ,která se významně podílí na imunologických projevech.
Neporušená střevní sliznice je jednou z nejdůležitějších barier proti průniku jedů do organismu.Až na dalších místech jsou játra,ledviny,plíce, lymfa a kůže.Oslabený imunitní systém díky narušené látkové výměně ve střevech zapříčiňuje i vznik nádorových buněk.
Velká část našeho civilizovaného světa trpí zácpou.Střevo po několikaletém chybném stravování pozastavilo svou přirozenou pohyblivost.Nečistoty,krusty a zatvrdlé substance ve střevních záhybech a výchlipkách zpomalují střevní peristaltiku ,a tím i další transport obsahu střev.Jen stále silnější projímadla s jejich nežádoucími vedlejšími účinky na sliznici dokáží do jisté míry ještě pomoci.
Zdravé střevo tvoří základ pro zdravé tělo.Co proto můžeme udělat?
Vyčistit střevo pomocí colon-hydroterapie, změnit stravovací návyky a zvýšit pohybovou aktivitu.
Colon –hydroterapie účinně odstraní nahromaděné stagnující zbytky stolice a hnilobné látky ze střev.
Tento čistící proces dokáže odstranit symptomy přímo nebo nepřímo související s porušenou funkcí střev.