OZDRAVENÍ TLUSTÉHO STŘEVA

Na našem pracovišti provádíme OZDRAVENÍ TLUSTÉHO STŘEVA prostřednictvím COLON -HYDROTHERAPIE, avšak v současné době při pandemii Covid 19, kdy koronavirus přetrvává v tlustém střevě až několik týdnů, tuto terapii z bezpečnostního hlediska neprovádíme..

Vodoléčba tlustého střeva spojená s reflexní masáží břicha byla započata v 80.letech minulého století v USA.
V Evropě je hojně vyhledávanou procedurou v Německu a Velké Britanii. V naší vlasti je aplikována na několika málo pracovištích. Od listopadu 2005 je v Chrudimi námi provozováno jedno z nejvyhledávanějších vysoce erudovaných zařízení.
Tato léčebná a preventivní metoda umožňuje intensivní proplachování tlustého střeva vodou, která má tělesnou teplotu.Opakovanými proplachy jsou odstraňovány nežádoucí zastaralé usazeniny a nánosy z nestrávených zbytků potravy ,konservačních a přídatných látek.
Současně provádí terapeutka jemnou masáž břicha v průběhu celého tračníku ,a tím přivádí vodu až do míst hůře přístupných.Akupresura reflexních bodů na ploskách nohou podpoří peristaltiku střevní a tím i dokonalejší proplach a očistu tlustého střeva.Stimulovány nejsou pouze reflexní body odpovídající průběhu tlustého střeva,ale i ostatní body a tím dochází k odblokování postižených oblastí.

Colon-hydroterapie tak umožňuje intensivní důkladné vyčištění tlustého střeva,což nebylo doposud možné.
Klidné ,moderně vybavené prostředí ,uklidňující tóny relaxační hudby a vůně aromatických olejů,užívaných při jemné břišní masáži a reflexní terapii výsledný prožitek umocňují.

Indikace colon - hydroterapie

Metoda je především určená pro lidi se střevními problémy jako jsou: zácpa,nadýmání,poruchy trávení,parazitární infekce a plísňová střevní onemocnění.
Výrazně napomáhá při hojení chronických zánětlivých procesů v oblasti pánve např. gynekologických,močových a zánětů prostaty.
Významné místo zaujímá také v rámci komplexní léčby obezity.
Procedura je doporučována i při předpokládané autointoxikaci organismu,při poruchách imunity, potravinových alergiích,dermatózách,lupence i při revmatických potížích.
Je metodou volby při léčbě chronických bolestí hlavy,únavovém syndromu a depresích.
Preventivně působí proti výskytu nádorů tlustého střeva.

Příprava klienta před colon hydroterapií.
Doporučujeme den před výkonem pouze lehce stravitelná jídla.Večer před proplachem a ráno v den procedury nepřijímat tuhou stravu ,tekutiny lze přijímat neomezeně.
Ke zvýšení účinnosti vodoléčby tlustého střeva již při první aplikaci napomáhá medikamentosně podpořené vyprázdění konečníku . V rámci přípravy si pacient odpoledne před zákrokem v 15,00 hod vezme 20 kapek Guttalaxu a v 17,00 hod si zavede 2 glycerinové čípky .V časovém sledu dojde k vyprázdnění ampuly konečníku.

Vlastní procedura:
Vodoléčbu provádí kvalifikovaná zdravotní sestra přibližně po dobu jedné hodiny.
Vlastní proplach tlustého střeva trvá asi 40 – 45 minut,kdy umělohmotnou trubičkou ,zavedenou do konečníku, protéká
voda o teplotě 35 – 38 st.C.Průběžně probíhá jemná masáž břicha s opakovaným proplachem tlustého střeva.
Po skončení procedury je klientovi k disposici WC a sprcha,kde může použít vlastní ručník a toaletní potřeby.
Procedura není standardní metodou, tudíž není hrazena zdravotními pojišťovnami.

Objednání vstupního vyšetření a procedury zajišťujeme na telefonu 469 315097

Poplatek  za  jednotlivou  proceduru : 900  Kč